Clubkampioenschap Snelschaak

Tim      11.12.2011

Vrijdag 9 december werd er om gestreden om de eer van clubkampioen snelschaak 2011. Na 9 rondes had Kris het meeste punten. Hij liet zich in ronde 9 bis nog wel mat zetten door Jan-Dries, dit geheel ter zijde. Bart haalde verdiend de 2de plek. Het peleton eindigde 3de.

Steven
11.12.2011 - 15:37

Als ik me niet vergis zag de stelling er ongeveer zo uit:

Goed gespeeld Jan-Dries 🙂

Antwoord

Reactie

Meer schaakstukken over clubkampioenschap

IMG 5730

Clubkampioenschap ronde 4

Steven     04.05.2026

Arne neemt in de Masters ondertussen de maat van zowel Tim als Stief, en zet zich samen met Maurice op…

Lees meer
koth

Clubkampioenschap Fischer 960 / King of the Hill

19 november 2021 @ 20:00

    1

Vanavond gaan we nog een keer van de gangbare schaak-paden, en spelen we een variantenkampioenschap. Jullie mogen de avond zelf (of in de commentaren) aangeven welke variant jullie verkiezen.

Lees meer
chess 1483735 1920

Clubkampioenschap 2025

Kampioenschap in gesloten reeksen op basis van ELO. De partijen tellen mee voor elo-verwerking!
Inschrijven kan tot uiterlijk vrijdag 28 maart!

Lees meer