Tim 11.12.2011
Vrijdag 9 december werd er om gestreden om de eer van clubkampioen snelschaak 2011. Na 9 rondes had Kris het meeste punten. Hij liet zich in ronde 9 bis nog wel mat zetten door Jan-Dries, dit geheel ter zijde. Bart haalde verdiend de 2de plek. Het peleton eindigde 3de.
Steven 04.05.2026
Arne neemt in de Masters ondertussen de maat van zowel Tim als Stief, en zet zich samen met Maurice op…
Lees meer
19 november 2021 @ 20:00
1
Vanavond gaan we nog een keer van de gangbare schaak-paden, en spelen we een variantenkampioenschap. Jullie mogen de avond zelf (of in de commentaren) aangeven welke variant jullie verkiezen.
Lees meer
Kampioenschap in gesloten reeksen op basis van ELO. De partijen tellen mee voor elo-verwerking!
Inschrijven kan tot uiterlijk vrijdag 28 maart!
Steven
11.12.2011 - 15:37Als ik me niet vergis zag de stelling er ongeveer zo uit:
Goed gespeeld Jan-Dries 🙂